Grafik zajęć - Bluefit

CENTRUM FITNESS DLA KOBIET CZYNNE PN-PT w godz.8:30-11:00 i 16:30 – 21:30, SOB w godz. 9:00-12:00 niedz. 9:00-12:00

Grafik Zajęć Brzeźno 2018

poniedziałek

  • AKTYWNE PORANKIZajęcia składają się z dwóch części, pierwszej aerobowej - spalającej tkankę tłuszczową oraz drugiej wzmacniającej i kształtującej brzuch, uda, pośladki i górną część ciała. W zajęciach wykorzystujemy sprzęt fitness: hantle, heavy ball, soft ball, x-co, step, duże piłki. Zajęcia, które mają dać energię na cały dzień. Zajęcia dla wszystkich. z Hania Woronko 9:00 do 9:55
  • JOGAYoga - to staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtuje piękną, smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie i stan zdrowia. Dla niektórych jest tylko fizycznym treningiem, dla innych filozofią, sposobem na szczęśliwe, zdrowe życie. Redukuje poziom stresu. Kto może praktykować jogę? Każdy bez względu na wiek i poziom sprawności fizycznej. Uwaga grupa ogólna nie jest przeznaczona dla osób początkujących. Jeśli stawiasz w jodze pierwsze kroki zacznij od grupy wprowadzającej. Co robimy? Na lekcji ogólnej wykonujemy asany/pozycje o wyższym stopniu trudności, uczymy się bardziej skomplikowanych pozycji równoważnych, odwróconych i innych wymagających większej sprawności. Wydłużamy czas trwania w pozycjach. Kończymy długim relaksem. Co zyskasz praktykując jogę? Joga daje więcej niż się spodziewasz: Zapobiega / przeciwdziała bólom kręgosłupa Wzmacnia i uelastycznia ciało Buduje szczupłą, harmonijną sylwetkę Koryguje drobne wady postawy Dotlenia i oczyszcza organizm Poprawia koncentrację Pomaga zredukować wagę Głęboko odpręża Przeciwdziała depresji Buduje stabilność emocjonalną Poprawia jakość snu Minimalizuje objawy menopauzy i miesiączki z Martyna Kazek 18:00 do 18:55
  • BIKINI SHAPETrening ma na celu przygotowanie ciała do nadchodzącego lata i wyjścia bez kompleksów na plażę w bikini. Są to ćwiczenia cardio, przeplatane ćwiczeniami wzmacniającymi, skierowane do osób chcących wyszczuplić, ujędrnić i wyrzeźbić swoje ciało. Zajęcia z jednej strony pomogą spalić zbędną tkankę tłuszczową i zredukować cellulit, zaś z drugiej wymodelują i wyrzeźbią sylwetkę. Główny nacisk położony jest na najbardziej problematycznych partiach ciała: jak brzuch, uda i pośladki. Program skierowany przede wszystkim do zapracowanych kobiet, które do tej pory nie miały czasu przygotować się do lata i szybko chcą uzyskać wymarzone efekty.   z Dagmara Banach 19:00 do 19:55 Max 25 osób

wtorek

  • JOGAYoga - to staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtuje piękną, smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie i stan zdrowia. Dla niektórych jest tylko fizycznym treningiem, dla innych filozofią, sposobem na szczęśliwe, zdrowe życie. Redukuje poziom stresu. Kto może praktykować jogę? Każdy bez względu na wiek i poziom sprawności fizycznej. Uwaga grupa ogólna nie jest przeznaczona dla osób początkujących. Jeśli stawiasz w jodze pierwsze kroki zacznij od grupy wprowadzającej. Co robimy? Na lekcji ogólnej wykonujemy asany/pozycje o wyższym stopniu trudności, uczymy się bardziej skomplikowanych pozycji równoważnych, odwróconych i innych wymagających większej sprawności. Wydłużamy czas trwania w pozycjach. Kończymy długim relaksem. Co zyskasz praktykując jogę? Joga daje więcej niż się spodziewasz: Zapobiega / przeciwdziała bólom kręgosłupa Wzmacnia i uelastycznia ciało Buduje szczupłą, harmonijną sylwetkę Koryguje drobne wady postawy Dotlenia i oczyszcza organizm Poprawia koncentrację Pomaga zredukować wagę Głęboko odpręża Przeciwdziała depresji Buduje stabilność emocjonalną Poprawia jakość snu Minimalizuje objawy menopauzy i miesiączki z Martyna Kazek 9:00 do 9:55
  • FUNCTIONAL TRAININGTrening Funkcjonalny to holistyczny i kompleksowy trening. Trening funkcjonalny traktuje ciało jako jedność. Wszystkie kompleksowo wspierające się komponenty, takie jak tkanka łączna, mięśnie, układ krążenia i kontrola motoryczna, nigdy nie są traktowane oddzielnie. Pracują w każdym ruchu synergistycznie i nigdy nie są samowystarczalne. Trening składa się z trzech różnych, ale nieodłącznych części: (nauka mobilizacji, stabilizacji, balansu, świadomości ciała i czucia głębokiego). Mówiąc bardzo ogólnie, trening ten łączy w sobie elementy mobilizacji, stabilizacji, koordynacji, wytrzymałości, siły oraz dawkę regeneracji powięzi (łączy w sobie także elementy pilatesa i jogi). Wykorzystuje się tu tylko i wyłącznie ciężar własnego ciała. z Milena Starzyk 18:00 do 18:55
  • M&Ms ZUMBAM&Ms Zumba zawiera w sobie elementy tańca i aerobiku. Choreografia łączy hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki, oraz elementy Bollywood i tańca brzucha. Wykorzystywane są także elementy treningu siłowego (squat, lunge). z Weronika Moszczyńska 19:00 do 19:55

środa

  • AKTYWNE PORANKIZajęcia składają się z dwóch części, pierwszej aerobowej - spalającej tkankę tłuszczową oraz drugiej wzmacniającej i kształtującej brzuch, uda, pośladki i górną część ciała. W zajęciach wykorzystujemy sprzęt fitness: hantle, heavy ball, soft ball, x-co, step, duże piłki. Zajęcia, które mają dać energię na cały dzień. Zajęcia dla wszystkich. z Daria Barkowska 9:00 do 9:55
  • BRAZYLIJSKIE POŚLADKIIntensywne ćwiczenia, inspirowane kształtną pupą Brazylijek. Szereg ćwiczeń na mięśnie odpowiedzialne za kształt pośladków dadzą ci zadowalające efekty wizualne. z Hania Woronko 18:00 do 18:55
  • CHILLY SHAPEĆwiczenia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe, trening o umiarkowanej intensywności. To zajęcia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Wykorzystuje się przybory: hantle, gumy, obciążenia. Zajęciadla wszystkich. z Beata Kęstowicz-Cieślik 19:00 do 19:55

czwartek

  • ZDROWY KRĘGOSŁUPZłe nawyki dnia codziennego powodują bóle i szybsze zużycie kręgosłupa. Za stan naszego kręgosłupa odpowiadają mocne mięśnie klatki piersiowej, brzucha i pośladków. Tworzą one naturalny gorset. Ćwiczenia wzmacniające i usuwające napięcie mięsni odpowiedzialnych za podtrzymanie kręgosłupa. ?Lubię, gdy się ruszasz, nie znoszę długiego siedzenia. Zadbaj o mnie nim zacznę strzykać, trzeszczeć i boleć.? ? Twój kręgosłup. z Grażyna Sitnik 9:00 do 9:55
  • CELLULIT KILLERTrening o średniej intensywności, wysokiej i niskiej- ujędrniający całe ciało, polecany osobom ze skłonnościami do cellulitu. Pierwsza część lekcji to dynamiczna rozgrzewka w formie krótkiego, prostego układu choreograficznego. Kolejna część zajęć przeznaczona jest na ćwiczenia interwałowe: trening spalający zamiennie wykonywany jest ze  wzmacnianiem w różnym tempie i różnych pozycjach sprzyjających walce z cellulitem. W końcowej fazie zajęć przeprowadzamy ćwiczenia rozciągające (stretching) oraz relaksacyjne. Trening dla wszystkich, bez względu na wiek czy stopień zaawansowania. Główne cele: -wspomaganie procesu antycellulitowego -pobudzenie procesów spalania tkanki tłuszczowej -modelowanie ciała na bazie ćwiczeń izometrycznych -kształtowanie sylwetki przy użyciu sprzętu fitness     z Beata Kęstowicz-Cieślik 18:00 do 18:55
  • SUPERFORMA z Natalia Krasicka 19:00 do 19:55 Max 25 osób

piątek

  • AKTYWNE PORANKIZajęcia składają się z dwóch części, pierwszej aerobowej - spalającej tkankę tłuszczową oraz drugiej wzmacniającej i kształtującej brzuch, uda, pośladki i górną część ciała. W zajęciach wykorzystujemy sprzęt fitness: hantle, heavy ball, soft ball, x-co, step, duże piłki. Zajęcia, które mają dać energię na cały dzień. Zajęcia dla wszystkich. z Beata Kęstowicz-Cieślik 9:00 do 9:55
  • BODY SHAPEĆwiczenia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe, trening o umiarkowanej intensywności. To zajęcia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Wykorzystuje się przybory: hantle, gumy, obciążenia. Zajęciadla wszystkich. z Dagmara Banach 18:00 do 18:55
  • ZDROWY KRĘGOSŁUPZłe nawyki dnia codziennego powodują bóle i szybsze zużycie kręgosłupa. Za stan naszego kręgosłupa odpowiadają mocne mięśnie klatki piersiowej, brzucha i pośladków. Tworzą one naturalny gorset. Ćwiczenia wzmacniające i usuwające napięcie mięsni odpowiedzialnych za podtrzymanie kręgosłupa. ?Lubię, gdy się ruszasz, nie znoszę długiego siedzenia. Zadbaj o mnie nim zacznę strzykać, trzeszczeć i boleć.? ? Twój kręgosłup. z Grażyna Sitnik 19:00 do 19:55

sobota

  • SUPER POŚLADKIZajęcia składają się z dwóch części, pierwszej aerobowej- spalającej tkankę tłuszczową oraz drugiej wzmacniającej: brzuch lub pośladki. z Dagmara Banach 9:30 do 10:25

niedziela

  • BBPBBP (brzuch biodra pośladki) to zajęcia aerobowe fitness z bardzo dużą dawką ćwiczeń fitness mięśni brzucha, bioder, pośladków i ud. Prawidłowo i precyzyjnie wykonywane ćwiczenia fitness BBP aktywnie pobudzają nawet najgłębsze warstwy mięśni, ułatwiając ich wysmuklenie i sukcesywną likwidację tkanki tłuszczowej. Systematyczne ćwiczenia fitness BBP sprawiają, że talia się wysmukli, pośladki będą bardziej jędrne, a brzuch płaski. z Beata Kęstowicz-Cieślik 10:00 do 10:55
ponwtśrczwptsobnie
9:00
9:30
10:00
18:00
19:00

 

Grafik Zajęć Złota Karczma

No classes scheduled
No classes scheduled