Grafik zajęć - Bluefit

CENTRUM ZDROWEJ SYLWETKI PN-PT w godz.8:30-11:00 i 16:30 – 21:30, SOB w godz. 9:00-12:00 niedz. 9:00-12:00

Strefa zajęć fitness

poniedziałek

  • AKTYWNE PORANKIZajęcia składają się z dwóch części, pierwszej aerobowej - spalającej tkankę tłuszczową oraz drugiej wzmacniającej i kształtującej brzuch, uda, pośladki i górną część ciała. W zajęciach wykorzystujemy sprzęt fitness: hantle, heavy ball, soft ball, x-co, step, duże piłki. Zajęcia, które mają dać energię na cały dzień. Zajęcia dla wszystkich. z Hania Woronko 9:00 do 9:55
  • BALL&XCOPUPA+BRZUCH+RAMIONA - zajęcia prowadzone są ze specjalnymi dużymi piłkami. Na zajęciach spalisz kalorie, wzmocnisz i ujędrnisz pośladki. Zajęcia w formie treningu interwałowego z mocnym nastawieniem na rzeźbienie mięśni dolnych części ciała oraz ramion. Użycie XCO zwiększa spalanie o 30% Zajęcia dla wszystkich. z Beata Kęstowicz-Cieślik 17:00 do 17:55
  • JOGAYoga - to staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtuje piękną, smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie i stan zdrowia. Dla niektórych jest tylko fizycznym treningiem, dla innych filozofią, sposobem na szczęśliwe, zdrowe życie. Redukuje poziom stresu. Kto może praktykować jogę? Każdy bez względu na wiek i poziom sprawności fizycznej. Uwaga grupa ogólna nie jest przeznaczona dla osób początkujących. Jeśli stawiasz w jodze pierwsze kroki zacznij od grupy wprowadzającej. Co robimy? Na lekcji ogólnej wykonujemy asany/pozycje o wyższym stopniu trudności, uczymy się bardziej skomplikowanych pozycji równoważnych, odwróconych i innych wymagających większej sprawności. Wydłużamy czas trwania w pozycjach. Kończymy długim relaksem. Co zyskasz praktykując jogę? Joga daje więcej niż się spodziewasz: Zapobiega / przeciwdziała bólom kręgosłupa Wzmacnia i uelastycznia ciało Buduje szczupłą, harmonijną sylwetkę Koryguje drobne wady postawy Dotlenia i oczyszcza organizm Poprawia koncentrację Pomaga zredukować wagę Głęboko odpręża Przeciwdziała depresji Buduje stabilność emocjonalną Poprawia jakość snu Minimalizuje objawy menopauzy i miesiączki z Alicja Piotrowska 18:00 do 18:55
  • HI-TBC z Kinga Rakowska 19:00 do 19:55 Max 25 osób
  • POWER PUMP
    Power Pump to trening dedykowany wszystkim, którzy szukają alternatywy dla tradycyjnej siłowni. Ćwiczenia te mogą wykonywać zarówno osoby początkujące, jak i zaawansowane.

    Korzyści

    Pięknie ukształtowana sylwetka bez rozbudowy masy mięśniowej, jędrniejsze ciało, a także większa naturalna siła mięśni i lepsza sprawność organizmu. Poza tym trening znacznie poprawia wydolność organizmu i skutecznie przeciwdziała osteoporozie.

    Na czym polega?

    Power Pump to trening wytrzymałościowo-siłowy z użyciem specjalnej sztangi. Choć jest on prowadzony w grupie, obciążenie dostosowane jest indywidualnie do możliwości każdej z ćwiczących osób, a także wzmacnianej grupy mięśni. Dzięki odpowiednio dobranemu obciążeniu ćwiczenia wysmuklają sylwetkę, powodują wzrost siły i wytrzymałości mięśni, ale bez ich rozbudowy. Trening ma charakter ogólnorozwojowy. Podczas niego kolejno wzmacniane są poszczególne grupy mięśniowe zarówno górnej, jak i dolnej partii. Power Pump przypomina trening interwałowy, gdyż przerwy między ćwiczeniami są stosunkowo krótkie.
    z Dagmara Banach 20:00 do 20:55

wtorek

  • PILATESTo metoda mającą na celu stworzenie równowagi w ciele. Jest treningiem "dobrego samopoczucia". Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak pracuje. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój i poprawiają wygląd ciała. Główną zaletą ćwiczeń jest ich niewiarygodna efektywność. Jest to trening całego ciała w skład którego wchodzą ćwiczenia inspirowane jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi. Ich istotą jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni (napięcia izometryczne) połączone z ćwiczeniami oddechowymi. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała, zbawiennie wpływa na smukłość sylwetki. z Grażyna Sitnik 9:00 do 9:55
  • TANIEC BRZUCHAZajęcia z Tańca Brzucha (Belly Dance) rozciągną i ujędrnią Twoje  ciało. Uaktywnisz partie, o których nie miałaś pojęcia. Oprócz zwiększenia świadomości swoich ruchów, dostarczysz ogromną ilość endorfin pochodzących z litrów wylanego potu! To niezwykle angażujący -ciało i umysł- taniec, którego stopniowo będziesz mogła się nauczyć:). z Aleksandra Morawska 17:00 do 17:55
  • EASY&MOBILTY BALLĆwiczenia mobilizujące układ mięśniowy do pracy, stabilizujące i rozciągające z użyciem dużych i małych piłek. z Natalia Krasicka 18:00 do 18:55
  • SLIM FITTrening ogólnorozwojowy oparty o zasady treningu funkcjonalnego: mobilizacja, koordynacja, wytrzymałość i siła w pigułce. Średnia i wysoka intensywność. z Natalia Krasicka 19:00 do 19:55
  • SPACE STRETCH MAX z Kinga Rakowska 20:00 do 20:55

środa

  • AKTYWNE PORANKIZajęcia składają się z dwóch części, pierwszej aerobowej - spalającej tkankę tłuszczową oraz drugiej wzmacniającej i kształtującej brzuch, uda, pośladki i górną część ciała. W zajęciach wykorzystujemy sprzęt fitness: hantle, heavy ball, soft ball, x-co, step, duże piłki. Zajęcia, które mają dać energię na cały dzień. Zajęcia dla wszystkich. z Kinga Rakowska 9:00 do 9:55
  • TANIEC BRZUCHAZajęcia z Tańca Brzucha (Belly Dance) rozciągną i ujędrnią Twoje  ciało. Uaktywnisz partie, o których nie miałaś pojęcia. Oprócz zwiększenia świadomości swoich ruchów, dostarczysz ogromną ilość endorfin pochodzących z litrów wylanego potu! To niezwykle angażujący -ciało i umysł- taniec, którego stopniowo będziesz mogła się nauczyć:). z Aleksandra Morawska 17:00 do 17:55
  • BRAZYLIJSKIE POŚLADKIIntensywne ćwiczenia, inspirowane kształtną pupą Brazylijek. Szereg ćwiczeń na mięśnie odpowiedzialne za kształt pośladków dadzą ci zadowalające efekty wizualne. z Hania Woronko 18:00 do 18:55
  • CHILLY SHAPEĆwiczenia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe, trening o umiarkowanej intensywności. To zajęcia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Wykorzystuje się przybory: hantle, gumy, obciążenia. Zajęciadla wszystkich. z Beata Kęstowicz-Cieślik 19:00 do 19:55
  • TANIEC BRZUCHAZajęcia z Tańca Brzucha (Belly Dance) rozciągną i ujędrnią Twoje  ciało. Uaktywnisz partie, o których nie miałaś pojęcia. Oprócz zwiększenia świadomości swoich ruchów, dostarczysz ogromną ilość endorfin pochodzących z litrów wylanego potu! To niezwykle angażujący -ciało i umysł- taniec, którego stopniowo będziesz mogła się nauczyć:). z Aleksandra Morawska 20:00 do 20:55

czwartek

  • ZDROWY KRĘGOSŁUPZłe nawyki dnia codziennego powodują bóle i szybsze zużycie kręgosłupa. Za stan naszego kręgosłupa odpowiadają mocne mięśnie klatki piersiowej, brzucha i pośladków. Tworzą one naturalny gorset. Ćwiczenia wzmacniające i usuwające napięcie mięsni odpowiedzialnych za podtrzymanie kręgosłupa. ?Lubię, gdy się ruszasz, nie znoszę długiego siedzenia. Zadbaj o mnie nim zacznę strzykać, trzeszczeć i boleć.? ? Twój kręgosłup. z Grażyna Sitnik 9:00 do 9:55
  • STRETCHING z elementami JOGIPodstawą pełnego i efektywnego treningu jest stretching ? zajęcia rozciągające ciało: mięśnie, ścięgna oraz nerwy. Potrzebuje go każdy, kto choć trochę czuje się spięty, odczuwa sztywność w stawach czy często doświadcza stresu. Rozciąganie przede wszystkim redukuje powstałe podczas intensywnych ćwiczeń siłowych i wzmacniających napięcie mięśniowe, ale również zapobiega powstawaniu kontuzji i urazów, uelastycznia mięśnie i zwiększa ruchomość w stawach. Dodatkową zaletą stretchingu jest jego działanie odprężające i regeneracyjne ? zajęcia pozwalają pozbyć się stresu i negatywnych emocji, a spokojna klimatyczna muzyka koi nerwy i oczyszcza umysł. Stretching to zajęcia dla każdego, kto dba, aby jego trening był efektywny, ciało sprawne, elastyczne i odporne na kontuzje, a mięśnie wypoczęte i odpowiednio wzmocnione. Ćwiczenia z użyciem rollerów. Co zabrać: 1. wygodny, rozciągliwy, niekrępujący ruchów strój z Dagmara Banach 17:00 do 17:55
  • CELLULIT KILLERTrening o średniej intensywności, wysokiej i niskiej- ujędrniający całe ciało, polecany osobom ze skłonnościami do cellulitu. Pierwsza część lekcji to dynamiczna rozgrzewka w formie krótkiego, prostego układu choreograficznego. Kolejna część zajęć przeznaczona jest na ćwiczenia interwałowe: trening spalający zamiennie wykonywany jest ze  wzmacnianiem w różnym tempie i różnych pozycjach sprzyjających walce z cellulitem. W końcowej fazie zajęć przeprowadzamy ćwiczenia rozciągające (stretching) oraz relaksacyjne. Trening dla wszystkich, bez względu na wiek czy stopień zaawansowania. Główne cele: -wspomaganie procesu antycellulitowego -pobudzenie procesów spalania tkanki tłuszczowej -modelowanie ciała na bazie ćwiczeń izometrycznych -kształtowanie sylwetki przy użyciu sprzętu fitness     z Beata Kęstowicz-Cieślik 18:00 do 18:55
  • SUPERFORMA z Natalia Krasicka 19:00 do 19:55 Max 25 osób
  • POWER PUMP
    Power Pump to trening dedykowany wszystkim, którzy szukają alternatywy dla tradycyjnej siłowni. Ćwiczenia te mogą wykonywać zarówno osoby początkujące, jak i zaawansowane.

    Korzyści

    Pięknie ukształtowana sylwetka bez rozbudowy masy mięśniowej, jędrniejsze ciało, a także większa naturalna siła mięśni i lepsza sprawność organizmu. Poza tym trening znacznie poprawia wydolność organizmu i skutecznie przeciwdziała osteoporozie.

    Na czym polega?

    Power Pump to trening wytrzymałościowo-siłowy z użyciem specjalnej sztangi. Choć jest on prowadzony w grupie, obciążenie dostosowane jest indywidualnie do możliwości każdej z ćwiczących osób, a także wzmacnianej grupy mięśni. Dzięki odpowiednio dobranemu obciążeniu ćwiczenia wysmuklają sylwetkę, powodują wzrost siły i wytrzymałości mięśni, ale bez ich rozbudowy. Trening ma charakter ogólnorozwojowy. Podczas niego kolejno wzmacniane są poszczególne grupy mięśniowe zarówno górnej, jak i dolnej partii. Power Pump przypomina trening interwałowy, gdyż przerwy między ćwiczeniami są stosunkowo krótkie.
    z Dagmara Banach 20:00 do 20:55

piątek

  • AKTYWNE PORANKIZajęcia składają się z dwóch części, pierwszej aerobowej - spalającej tkankę tłuszczową oraz drugiej wzmacniającej i kształtującej brzuch, uda, pośladki i górną część ciała. W zajęciach wykorzystujemy sprzęt fitness: hantle, heavy ball, soft ball, x-co, step, duże piłki. Zajęcia, które mają dać energię na cały dzień. Zajęcia dla wszystkich. z Beata Kęstowicz-Cieślik 9:00 do 9:55
  • ZUMBAZumba zawiera w sobie elementy tańca i aerobiku. Choreografia łączy hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki, oraz elementy Bollywood i tańca brzucha. Wykorzystywane są także elementy treningu siłowego (squat, lunge). z Ola Dębczak 17:00 do 17:55
  • BODY SHAPEĆwiczenia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe, trening o umiarkowanej intensywności. To zajęcia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Wykorzystuje się przybory: hantle, gumy, obciążenia. Zajęciadla wszystkich. z Hania Woronko 18:00 do 18:55
  • ZDROWY KRĘGOSŁUPZłe nawyki dnia codziennego powodują bóle i szybsze zużycie kręgosłupa. Za stan naszego kręgosłupa odpowiadają mocne mięśnie klatki piersiowej, brzucha i pośladków. Tworzą one naturalny gorset. Ćwiczenia wzmacniające i usuwające napięcie mięsni odpowiedzialnych za podtrzymanie kręgosłupa. ?Lubię, gdy się ruszasz, nie znoszę długiego siedzenia. Zadbaj o mnie nim zacznę strzykać, trzeszczeć i boleć.? ? Twój kręgosłup. z Grażyna Sitnik 19:00 do 19:55

sobota

  • SUPER POŚLADKIZajęcia składają się z dwóch części, pierwszej aerobowej- spalającej tkankę tłuszczową oraz drugiej wzmacniającej: brzuch lub pośladki. z Hania Woronko 10:00 do 10:55

niedziela

  • BBPBBP (brzuch biodra pośladki) to zajęcia aerobowe fitness z bardzo dużą dawką ćwiczeń fitness mięśni brzucha, bioder, pośladków i ud. Prawidłowo i precyzyjnie wykonywane ćwiczenia fitness BBP aktywnie pobudzają nawet najgłębsze warstwy mięśni, ułatwiając ich wysmuklenie i sukcesywną likwidację tkanki tłuszczowej. Systematyczne ćwiczenia fitness BBP sprawiają, że talia się wysmukli, pośladki będą bardziej jędrne, a brzuch płaski. z Natalia Krasicka 10:00 do 10:55
ponwtśrczwptsobnie
9:00
10:00
17:00
18:00
19:00
20:00

 

Strefa treningu personalnego

poniedziałek

wtorek

środa

czwartek

piątek

sobota

ponwtśrczwptsobnie
7:15
9:15
18:30
19:30