Grafik zajęć - Bluefit

CENTRUM FITNESS DLA KOBIET CZYNNE PN-PT w godz.8:00-21:30, SOB w godz. 9:00-15:00 niedz. 9:00-15:00

Grafik Zajęć Brzeźno 2017

poniedziałek

  • BIKINI SHAPETrening ma na celu przygotowanie ciała do nadchodzącego lata i wyjścia bez kompleksów na plażę w bikini. Są to ćwiczenia cardio, przeplatane ćwiczeniami wzmacniającymi, skierowane do osób chcących wyszczuplić, ujędrnić i wyrzeźbić swoje ciało. Zajęcia z jednej strony pomogą spalić zbędną tkankę tłuszczową i zredukować cellulit, zaś z drugiej wymodelują i wyrzeźbią sylwetkę. Główny nacisk położony jest na najbardziej problematycznych partiach ciała: jak brzuch, uda i pośladki. Program skierowany przede wszystkim do zapracowanych kobiet, które do tej pory nie miały czasu przygotować się do lata i szybko chcą uzyskać wymarzone efekty.   z Dagmara Banach 9:00 do 9:55
  • DYNAMIC BALL&PUPAZajęcia prowadzone są ze specjalnymi dużymi piłkami. Na zajęciach spalisz kalorie, wzmocnisz i ujędrnisz pośladki. Zajęcia dla wszystkich. z Marta Łochowska 17:00 do 17:55
  • JOGAYoga - to staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtuje piękną, smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie i stan zdrowia. Dla niektórych jest tylko fizycznym treningiem, dla innych filozofią, sposobem na szczęśliwe, zdrowe życie. Redukuje poziom stresu. Kto może praktykować jogę? Każdy bez względu na wiek i poziom sprawności fizycznej. Uwaga grupa ogólna nie jest przeznaczona dla osób początkujących. Jeśli stawiasz w jodze pierwsze kroki zacznij od grupy wprowadzającej. Co robimy? Na lekcji ogólnej wykonujemy asany/pozycje o wyższym stopniu trudności, uczymy się bardziej skomplikowanych pozycji równoważnych, odwróconych i innych wymagających większej sprawności. Wydłużamy czas trwania w pozycjach. Kończymy długim relaksem. Co zyskasz praktykując jogę? Joga daje więcej niż się spodziewasz: Zapobiega / przeciwdziała bólom kręgosłupa Wzmacnia i uelastycznia ciało Buduje szczupłą, harmonijną sylwetkę Koryguje drobne wady postawy Dotlenia i oczyszcza organizm Poprawia koncentrację Pomaga zredukować wagę Głęboko odpręża Przeciwdziała depresji Buduje stabilność emocjonalną Poprawia jakość snu Minimalizuje objawy menopauzy i miesiączki z Ewa Napolska 18:00 do 18:55
  • CARDIO&BRZUCHTrening aerobowy o wysokiej intensywności, którego celem jest efektywne spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej i kształtowanie mięśni brzucha. Zajęcia zawierają zarówno kroki typu low jak i sekwencje podskoków, skoków, biegu i ćwiczeń wzmacniających. Zajęcia utrzymane w systemie interwałowym często z użyciem dodatkowych akcesoriów jak: step, piłki, hantle i tp. z Dagmara Banach 19:00 do 19:55 Max 25 osób
  • TRENING OBWODOWYTrening aerobowy o średniej i wysokiej intensywności, którego celem jest efektywne kształtowanie sylwetki. Serie ćwiczeń na wszystkie partie ciała, modelują sylwetkę, wzmacniają wytrzymałość i odchudzają.Wszystkie ćwiczenia wykonywane są w obwodzie, każde ćwiczenie wykonywane jest na inna partię ciała. z Hania Woronko 20:00 do 20:55

wtorek

  • STRETCHING & RELAXPodstawą pełnego i efektywnego treningu jest stretching ? zajęcia rozciągające ciało: mięśnie, ścięgna oraz nerwy. Potrzebuje go każdy, kto choć trochę czuje się spięty, odczuwa sztywność w stawach czy często doświadcza stresu. Rozciąganie przede wszystkim redukuje powstałe podczas intensywnych ćwiczeń siłowych i wzmacniających napięcie mięśniowe, ale również zapobiega powstawaniu kontuzji i urazów, uelastycznia mięśnie i zwiększa ruchomość w stawach. Dodatkową zaletą stretchingu jest jego działanie odprężające i regeneracyjne ? zajęcia pozwalają pozbyć się stresu i negatywnych emocji, a spokojna klimatyczna muzyka koi nerwy i oczyszcza umysł. Stretching to zajęcia dla każdego, kto dba, aby jego trening był efektywny, ciało sprawne, elastyczne i odporne na kontuzje, a mięśnie wypoczęte i odpowiednio wzmocnione. Co zabrać: 1. wygodny, rozciągliwy, niekrępujący ruchów strój Z czego składają się zajęcia: 1. rozgrzewka 2. intensywne rozciąganie z rekwizytami (aby zajęcia były ciekawe i bardziej efektywne, na każdych używam drewnianych kostek i pasków do jogi, niekiedy również małych i dużych piłek) 3. relax przy muzyce (*wykorzystanie technik relaksacyjnych) z Agnieszka Sidorowicz 9:00 do 9:55
  • BIKINI SHAPETrening ma na celu przygotowanie ciała do nadchodzącego lata i wyjścia bez kompleksów na plażę w bikini. Są to ćwiczenia cardio, przeplatane ćwiczeniami wzmacniającymi, skierowane do osób chcących wyszczuplić, ujędrnić i wyrzeźbić swoje ciało. Zajęcia z jednej strony pomogą spalić zbędną tkankę tłuszczową i zredukować cellulit, zaś z drugiej wymodelują i wyrzeźbią sylwetkę. Główny nacisk położony jest na najbardziej problematycznych partiach ciała: jak brzuch, uda i pośladki. Program skierowany przede wszystkim do zapracowanych kobiet, które do tej pory nie miały czasu przygotować się do lata i szybko chcą uzyskać wymarzone efekty.   z Milena Starzyk 18:00 do 18:55
  • SUPER KLATKATrening aerobowy o średniej i wysokiej intensywności, którego celem jest kształtowanie problematycznych części ciała od pasa w górę czyli: brzucha, klatki piersiowej, pleców, rąk. Składa się z części aerobowej oraz wzmacniającej z nastawieniem na intensywne ujędrnianie. z Milena Starzyk 19:00 do 19:55
  • ZUMBAZumba zawiera w sobie elementy tańca i aerobiku. Choreografia Zumby łączy hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki, oraz elementy Bollywood i tańca brzucha. Wykorzystywane są także elementy treningu siłowego (squat, lunge). z Anna Tomaszewska 20:00 do 20:55

środa

  • BRZUCHOMANIAZajęcia składają się z dwóch części, pierwszej aerobowej - spalającej tkankę tłuszczową oraz drugiej wzmacniającej i kształtującej brzuch. Zajęcia dla wszystkich. z Dagmara Banach 9:00 do 9:55
  • BRAZYLIJSKIE POŚLADKIIntensywne ćwiczenia, inspirowane kształtną pupą Brazylijek. Szereg ćwiczeń na mięśnie odpowiedzialne za kształt pośladków dadzą ci zadowalające efekty wizualne. z Hania Woronko 18:00 do 18:55
  • CHILLY SHAPEĆwiczenia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe, trening o umiarkowanej intensywności. To zajęcia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Wykorzystuje się przybory: hantle, gumy, obciążenia. Zajęciadla wszystkich. z Beata Kęstowicz-Cieślik 19:00 do 19:55
  • DYNAMIC BALL&BRZUCHZajęcia prowadzone są ze specjalnymi małymi piłkami ? overball (niebieskie, czerwone i żółte), których elastyczność eliminuje obciążenia osiowe kręgosłupa ? czyli obciążenia, którym podlegamy podczas siedzenia, chodzenia i biegania, jak również stabilizuje i wzmacnia stawy jednocześnie ich nie obciążając. Balansowanie na piłce w różnych pozycjach aktywizuje poszczególne partie mięśniowe, wzmacnia i kształtuje gorset mięśniowy. Na tych zajęciach ćwiczone są wszystkie mięśnie. Pozycje rozciągające i relaksujące dają poczucie całkowitego odprężenia. Na zajęciach Fit Ball poprawisz kondycję, wzmocnisz i ujędrnisz mięśnie. Zajęcia dla wszystkich. z Beata Kęstowicz-Cieślik 20:00 do 20:55

czwartek

  • ZDROWY KRĘGOSŁUPZłe nawyki dnia codziennego powodują bóle i szybsze zużycie kręgosłupa. Za stan naszego kręgosłupa odpowiadają mocne mięśnie klatki piersiowej, brzucha i pośladków. Tworzą one naturalny gorset. Ćwiczenia wzmacniające i usuwające napięcie mięsni odpowiedzialnych za podtrzymanie kręgosłupa. ?Lubię, gdy się ruszasz, nie znoszę długiego siedzenia. Zadbaj o mnie nim zacznę strzykać, trzeszczeć i boleć.? ? Twój kręgosłup. z Grażyna Sitnik 9:00 do 9:55
  • CELLU STOPTrening o średniej intensywności, ujędrniający całe ciało, polecany osobom ze skłonnościami do cellulitu. Pierwsza część lekcji to dynamiczna rozgrzewka w formie krótkiego, prostego układu choreograficznego. Kolejna część zajęć przeznaczona jest na ćwiczenia wzmacniające wykonywane w różnym tempie i różnych pozycjach sprzyjających walce z cellulitem. W końcowej fazie zajęć przeprowadzamy ćwiczenia rozciągające (stretching) oraz relaksacyjne. Trening dla wszystkich, bez względu na wiek czy stopień zaawansowania. Główne cele: -wspomaganie procesu antycellulitowego -pobudzenie procesów spalania tkanki tłuszczowej -modelowanie ciała na bazie ćwiczeń izometrycznych -kształtowanie sylwetki przy użyciu sprzętu fitness     z Beata Kęstowicz-Cieślik 18:00 do 18:55
  • SUPERFORMA z Natalia Krasicka 19:00 do 19:55 Max 25 osób
  • STRETCHING & RELAXPodstawą pełnego i efektywnego treningu jest stretching ? zajęcia rozciągające ciało: mięśnie, ścięgna oraz nerwy. Potrzebuje go każdy, kto choć trochę czuje się spięty, odczuwa sztywność w stawach czy często doświadcza stresu. Rozciąganie przede wszystkim redukuje powstałe podczas intensywnych ćwiczeń siłowych i wzmacniających napięcie mięśniowe, ale również zapobiega powstawaniu kontuzji i urazów, uelastycznia mięśnie i zwiększa ruchomość w stawach. Dodatkową zaletą stretchingu jest jego działanie odprężające i regeneracyjne ? zajęcia pozwalają pozbyć się stresu i negatywnych emocji, a spokojna klimatyczna muzyka koi nerwy i oczyszcza umysł. Stretching to zajęcia dla każdego, kto dba, aby jego trening był efektywny, ciało sprawne, elastyczne i odporne na kontuzje, a mięśnie wypoczęte i odpowiednio wzmocnione. Co zabrać: 1. wygodny, rozciągliwy, niekrępujący ruchów strój Z czego składają się zajęcia: 1. rozgrzewka 2. intensywne rozciąganie z rekwizytami (aby zajęcia były ciekawe i bardziej efektywne, na każdych używam drewnianych kostek i pasków do jogi, niekiedy również małych i dużych piłek) 3. relax przy muzyce (*wykorzystanie technik relaksacyjnych) z Agnieszka Sidorowicz 20:00 do 20:55

piątek

  • PUPOMANIAZajęcia składają się z dwóch części, pierwszej aerobowej- spalającej tkankę tłuszczową oraz drugiej wzmacniającej i kształtującej: brzuch lub pośladki. z Marta Łochowska 9:00 do 9:55
  • SPALAJ&TAŃCZSpalaj & Tańcz choreografia w rytmach gorących latynoamerykańskich klimatów. Bardzo energetyczna ZUMBA połączona z elementami treningu spalającego. Kondycja i spalanie w jednym treningu! z Maciek Wojtkiewicz 17:00 do 17:55
  • XCO-BURNIntensywny trening z unikalnym przyrządem XCO-trainer, opracowanym przez holenderskich fizjoterapeutów.  Badania przeprowadzone w Instytucie Fizyki Medycznej Uniwersytetu Erlangen-Nuernberg, dowodzą że dzięki XCO spalanie kalorii wzrasta o ok. 33%. XCO umożliwia równoczesną pracę wielu grup mięśniowych. Chcesz zwiększyć spalanie tkanki tłuszczowej? To trening dla Ciebie! z Beata Kęstowicz-Cieślik 18:00 do 18:55
  • ZDROWY KRĘGOSŁUPZłe nawyki dnia codziennego powodują bóle i szybsze zużycie kręgosłupa. Za stan naszego kręgosłupa odpowiadają mocne mięśnie klatki piersiowej, brzucha i pośladków. Tworzą one naturalny gorset. Ćwiczenia wzmacniające i usuwające napięcie mięsni odpowiedzialnych za podtrzymanie kręgosłupa. ?Lubię, gdy się ruszasz, nie znoszę długiego siedzenia. Zadbaj o mnie nim zacznę strzykać, trzeszczeć i boleć.? ? Twój kręgosłup. z Grażyna Sitnik 19:00 do 19:55

sobota

  • SUPER POŚLADKIZajęcia składają się z dwóch części, pierwszej aerobowej- spalającej tkankę tłuszczową oraz drugiej wzmacniającej: brzuch lub pośladki. z Dagmara Banach 9:30 do 10:25

niedziela

  • BBPBBP (brzuch biodra pośladki) to zajęcia aerobowe fitness z bardzo dużą dawką ćwiczeń fitness mięśni brzucha, bioder, pośladków i ud. Prawidłowo i precyzyjnie wykonywane ćwiczenia fitness BBP aktywnie pobudzają nawet najgłębsze warstwy mięśni, ułatwiając ich wysmuklenie i sukcesywną likwidację tkanki tłuszczowej. Systematyczne ćwiczenia fitness BBP sprawiają, że talia się wysmukli, pośladki będą bardziej jędrne, a brzuch płaski. z Beata Kęstowicz-Cieślik 10:00 do 10:55
ponwtśrczwptsobnie
9:00
9:30
10:00
17:00
18:00
19:00
20:00

 

Grafik Zajęć Złota Karczma-zajęcia czekają na akceptację szkoły, wkrótce poinformujemy o aktualnym grafiku.

No classes scheduled
No classes scheduled