Grafik zajęć - Bluefit

CENTRUM FITNESS DLA KOBIET CZYNNE PN-PT w godz.8:30-11:00 i 16:30 – 21:30, SOB w godz. 9:00-12:00 niedz. 9:00-12:00

Grafik Zajęć Brzeźno 2018

poniedziałek

  • AKTYWNE PORANKIZajęcia składają się z dwóch części, pierwszej aerobowej - spalającej tkankę tłuszczową oraz drugiej wzmacniającej i kształtującej brzuch, uda, pośladki i górną część ciała. W zajęciach wykorzystujemy sprzęt fitness: hantle, heavy ball, soft ball, x-co, step, duże piłki. Zajęcia, które mają dać energię na cały dzień. Zajęcia dla wszystkich. z Hania Woronko 9:00 do 9:55
  • BIKINI SHAPETrening ma na celu przygotowanie ciała do nadchodzącego lata i wyjścia bez kompleksów na plażę w bikini. Są to ćwiczenia cardio, przeplatane ćwiczeniami wzmacniającymi, skierowane do osób chcących wyszczuplić, ujędrnić i wyrzeźbić swoje ciało. Zajęcia z jednej strony pomogą spalić zbędną tkankę tłuszczową i zredukować cellulit, zaś z drugiej wymodelują i wyrzeźbią sylwetkę. Główny nacisk położony jest na najbardziej problematycznych partiach ciała: jak brzuch, uda i pośladki. Program skierowany przede wszystkim do zapracowanych kobiet, które do tej pory nie miały czasu przygotować się do lata i szybko chcą uzyskać wymarzone efekty.   z Daria Barkowska 17:00 do 17:55
  • STRETCHING & RELAXPodstawą pełnego i efektywnego treningu jest stretching ? zajęcia rozciągające ciało: mięśnie, ścięgna oraz nerwy. Potrzebuje go każdy, kto choć trochę czuje się spięty, odczuwa sztywność w stawach czy często doświadcza stresu. Rozciąganie przede wszystkim redukuje powstałe podczas intensywnych ćwiczeń siłowych i wzmacniających napięcie mięśniowe, ale również zapobiega powstawaniu kontuzji i urazów, uelastycznia mięśnie i zwiększa ruchomość w stawach. Dodatkową zaletą stretchingu jest jego działanie odprężające i regeneracyjne ? zajęcia pozwalają pozbyć się stresu i negatywnych emocji, a spokojna klimatyczna muzyka koi nerwy i oczyszcza umysł. Stretching to zajęcia dla każdego, kto dba, aby jego trening był efektywny, ciało sprawne, elastyczne i odporne na kontuzje, a mięśnie wypoczęte i odpowiednio wzmocnione. Co zabrać: 1. wygodny, rozciągliwy, niekrępujący ruchów strój Z czego składają się zajęcia: 1. rozgrzewka 2. intensywne rozciąganie z rekwizytami (aby zajęcia były ciekawe i bardziej efektywne, na każdych używam drewnianych kostek i pasków do jogi, niekiedy również małych i dużych piłek) 3. relax przy muzyce (*wykorzystanie technik relaksacyjnych) z Agnieszka Sidorowicz 18:00 do 18:55
  • CARDIO&BRZUCHTrening aerobowy o wysokiej intensywności, którego celem jest efektywne spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej i kształtowanie mięśni brzucha. Zajęcia zawierają zarówno kroki typu low jak i sekwencje podskoków, skoków, biegu i ćwiczeń wzmacniających. Zajęcia utrzymane w systemie interwałowym często z użyciem dodatkowych akcesoriów jak: step, piłki, hantle i tp. z Dagmara Banach 19:00 do 19:55 Max 25 osób
  • TRENING OBWODOWYTrening aerobowy o średniej i wysokiej intensywności, którego celem jest efektywne kształtowanie sylwetki. Serie ćwiczeń na wszystkie partie ciała, modelują sylwetkę, wzmacniają wytrzymałość i odchudzają.Wszystkie ćwiczenia wykonywane są w obwodzie, każde ćwiczenie wykonywane jest na inna partię ciała. z Hania Woronko 20:00 do 20:55

wtorek

  • STRETCHING & RELAXPodstawą pełnego i efektywnego treningu jest stretching ? zajęcia rozciągające ciało: mięśnie, ścięgna oraz nerwy. Potrzebuje go każdy, kto choć trochę czuje się spięty, odczuwa sztywność w stawach czy często doświadcza stresu. Rozciąganie przede wszystkim redukuje powstałe podczas intensywnych ćwiczeń siłowych i wzmacniających napięcie mięśniowe, ale również zapobiega powstawaniu kontuzji i urazów, uelastycznia mięśnie i zwiększa ruchomość w stawach. Dodatkową zaletą stretchingu jest jego działanie odprężające i regeneracyjne ? zajęcia pozwalają pozbyć się stresu i negatywnych emocji, a spokojna klimatyczna muzyka koi nerwy i oczyszcza umysł. Stretching to zajęcia dla każdego, kto dba, aby jego trening był efektywny, ciało sprawne, elastyczne i odporne na kontuzje, a mięśnie wypoczęte i odpowiednio wzmocnione. Co zabrać: 1. wygodny, rozciągliwy, niekrępujący ruchów strój Z czego składają się zajęcia: 1. rozgrzewka 2. intensywne rozciąganie z rekwizytami (aby zajęcia były ciekawe i bardziej efektywne, na każdych używam drewnianych kostek i pasków do jogi, niekiedy również małych i dużych piłek) 3. relax przy muzyce (*wykorzystanie technik relaksacyjnych) z Agnieszka Sidorowicz 9:00 do 9:55
  • FUNCTIONAL TRAININGTrening Funkcjonalny to holistyczny i kompleksowy trening. Trening funkcjonalny traktuje ciało jako jedność. Wszystkie kompleksowo wspierające się komponenty, takie jak tkanka łączna, mięśnie, układ krążenia i kontrola motoryczna, nigdy nie są traktowane oddzielnie. Pracują w każdym ruchu synergistycznie i nigdy nie są samowystarczalne. Trening składa się z trzech różnych, ale nieodłącznych części: (nauka mobilizacji, stabilizacji, balansu, świadomości ciała i czucia głębokiego). Mówiąc bardzo ogólnie, trening ten łączy w sobie elementy mobilizacji, stabilizacji, koordynacji, wytrzymałości, siły oraz dawkę regeneracji powięzi (łączy w sobie także elementy pilatesa i jogi). Wykorzystuje się tu tylko i wyłącznie ciężar własnego ciała. z Milena Starzyk 18:00 do 18:55
  • BODY SHAPEĆwiczenia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe, trening o umiarkowanej intensywności. To zajęcia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Wykorzystuje się przybory: hantle, gumy, obciążenia. Zajęciadla wszystkich. z Milena Starzyk 19:00 do 19:55
  • ZUMBAZumba zawiera w sobie elementy tańca i aerobiku. Choreografia Zumby łączy hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki, oraz elementy Bollywood i tańca brzucha. Wykorzystywane są także elementy treningu siłowego (squat, lunge). z Weronika Moszczyńska 20:00 do 20:55

środa

  • AKTYWNE PORANKIZajęcia składają się z dwóch części, pierwszej aerobowej - spalającej tkankę tłuszczową oraz drugiej wzmacniającej i kształtującej brzuch, uda, pośladki i górną część ciała. W zajęciach wykorzystujemy sprzęt fitness: hantle, heavy ball, soft ball, x-co, step, duże piłki. Zajęcia, które mają dać energię na cały dzień. Zajęcia dla wszystkich. z Daria Barkowska 9:00 do 9:55
  • BRAZYLIJSKIE POŚLADKIIntensywne ćwiczenia, inspirowane kształtną pupą Brazylijek. Szereg ćwiczeń na mięśnie odpowiedzialne za kształt pośladków dadzą ci zadowalające efekty wizualne. z Hania Woronko 18:00 do 18:55
  • CHILLY SHAPEĆwiczenia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe, trening o umiarkowanej intensywności. To zajęcia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Wykorzystuje się przybory: hantle, gumy, obciążenia. Zajęciadla wszystkich. z Beata Kęstowicz-Cieślik 19:00 do 19:55
  • DYNAMIC BALL&BRZUCHZajęcia prowadzone są ze specjalnymi małymi piłkami ? overball (niebieskie, czerwone i żółte), których elastyczność eliminuje obciążenia osiowe kręgosłupa ? czyli obciążenia, którym podlegamy podczas siedzenia, chodzenia i biegania, jak również stabilizuje i wzmacnia stawy jednocześnie ich nie obciążając. Balansowanie na piłce w różnych pozycjach aktywizuje poszczególne partie mięśniowe, wzmacnia i kształtuje gorset mięśniowy. Na tych zajęciach ćwiczone są wszystkie mięśnie. Pozycje rozciągające i relaksujące dają poczucie całkowitego odprężenia. Na zajęciach Fit Ball poprawisz kondycję, wzmocnisz i ujędrnisz mięśnie. Zajęcia dla wszystkich. z Beata Kęstowicz-Cieślik 20:00 do 20:55

czwartek

  • ZDROWY KRĘGOSŁUPZłe nawyki dnia codziennego powodują bóle i szybsze zużycie kręgosłupa. Za stan naszego kręgosłupa odpowiadają mocne mięśnie klatki piersiowej, brzucha i pośladków. Tworzą one naturalny gorset. Ćwiczenia wzmacniające i usuwające napięcie mięsni odpowiedzialnych za podtrzymanie kręgosłupa. ?Lubię, gdy się ruszasz, nie znoszę długiego siedzenia. Zadbaj o mnie nim zacznę strzykać, trzeszczeć i boleć.? ? Twój kręgosłup. z Grażyna Sitnik 9:00 do 9:55
  • CELLULIT KILLERTrening o średniej intensywności, wysokiej i niskiej- ujędrniający całe ciało, polecany osobom ze skłonnościami do cellulitu. Pierwsza część lekcji to dynamiczna rozgrzewka w formie krótkiego, prostego układu choreograficznego. Kolejna część zajęć przeznaczona jest na ćwiczenia interwałowe: trening spalający zamiennie wykonywany jest ze  wzmacnianiem w różnym tempie i różnych pozycjach sprzyjających walce z cellulitem. W końcowej fazie zajęć przeprowadzamy ćwiczenia rozciągające (stretching) oraz relaksacyjne. Trening dla wszystkich, bez względu na wiek czy stopień zaawansowania. Główne cele: -wspomaganie procesu antycellulitowego -pobudzenie procesów spalania tkanki tłuszczowej -modelowanie ciała na bazie ćwiczeń izometrycznych -kształtowanie sylwetki przy użyciu sprzętu fitness     z Beata Kęstowicz-Cieślik 18:00 do 18:55
  • SUPERFORMA z Natalia Krasicka 19:00 do 19:55 Max 25 osób
  • PILATESTo metoda mającą na celu stworzenie równowagi w ciele. Jest treningiem "dobrego samopoczucia". Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak pracuje. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój i poprawiają wygląd ciała. Główną zaletą ćwiczeń jest ich niewiarygodna efektywność. Jest to trening całego ciała w skład którego wchodzą ćwiczenia inspirowane jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi. Ich istotą jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni (napięcia izometryczne) połączone z ćwiczeniami oddechowymi. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała, zbawiennie wpływa na smukłość sylwetki. z Monika Stryjewska 20:00 do 20:55

piątek

  • AKTYWNE PORANKIZajęcia składają się z dwóch części, pierwszej aerobowej - spalającej tkankę tłuszczową oraz drugiej wzmacniającej i kształtującej brzuch, uda, pośladki i górną część ciała. W zajęciach wykorzystujemy sprzęt fitness: hantle, heavy ball, soft ball, x-co, step, duże piłki. Zajęcia, które mają dać energię na cały dzień. Zajęcia dla wszystkich. z Beata Kęstowicz-Cieślik 9:00 do 9:55
  • ZUMBAZumba zawiera w sobie elementy tańca i aerobiku. Choreografia Zumby łączy hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki, oraz elementy Bollywood i tańca brzucha. Wykorzystywane są także elementy treningu siłowego (squat, lunge). z Ola Dębczak 17:00 do 17:55
  • BODY SHAPEĆwiczenia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe, trening o umiarkowanej intensywności. To zajęcia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Wykorzystuje się przybory: hantle, gumy, obciążenia. Zajęciadla wszystkich. z Dagmara Banach 18:00 do 18:55
  • ZDROWY KRĘGOSŁUPZłe nawyki dnia codziennego powodują bóle i szybsze zużycie kręgosłupa. Za stan naszego kręgosłupa odpowiadają mocne mięśnie klatki piersiowej, brzucha i pośladków. Tworzą one naturalny gorset. Ćwiczenia wzmacniające i usuwające napięcie mięsni odpowiedzialnych za podtrzymanie kręgosłupa. ?Lubię, gdy się ruszasz, nie znoszę długiego siedzenia. Zadbaj o mnie nim zacznę strzykać, trzeszczeć i boleć.? ? Twój kręgosłup. z Grażyna Sitnik 19:00 do 19:55

sobota

  • SUPER POŚLADKIZajęcia składają się z dwóch części, pierwszej aerobowej- spalającej tkankę tłuszczową oraz drugiej wzmacniającej: brzuch lub pośladki. z Dagmara Banach 9:30 do 10:25

niedziela

  • BBPBBP (brzuch biodra pośladki) to zajęcia aerobowe fitness z bardzo dużą dawką ćwiczeń fitness mięśni brzucha, bioder, pośladków i ud. Prawidłowo i precyzyjnie wykonywane ćwiczenia fitness BBP aktywnie pobudzają nawet najgłębsze warstwy mięśni, ułatwiając ich wysmuklenie i sukcesywną likwidację tkanki tłuszczowej. Systematyczne ćwiczenia fitness BBP sprawiają, że talia się wysmukli, pośladki będą bardziej jędrne, a brzuch płaski. z Beata Kęstowicz-Cieślik 10:00 do 10:55
ponwtśrczwptsobnie
9:00
9:30
10:00
17:00
18:00
19:00
20:00

 

Grafik Zajęć Złota Karczma

wtorek

czwartek

  • TRENING OBWODOWYTrening aerobowy o średniej i wysokiej intensywności, którego celem jest efektywne kształtowanie sylwetki. Serie ćwiczeń na wszystkie partie ciała, modelują sylwetkę, wzmacniają wytrzymałość i odchudzają.Wszystkie ćwiczenia wykonywane są w obwodzie, każde ćwiczenie wykonywane jest na inna partię ciała. z Beata Kęstowicz-Cieślik 19:30 do 20:25
ponwtśrczwptsobnie
19:30